Penyembuhan Dengan Angels

Penyembuhan Dengan Angels

Apa yang malaikat mewakili kepada anda? Adakah anda mahu belajar bagaimana untuk memanfaatkan tenaga mereka dan berkomunikasi dengan malaikat anda. Kita sering boleh berkata doa sedikit, dan apabila kita melakukan ini kita menghantar tenaga getaran dan jika kita boleh belajar bagaimana untuk mendengar, kita boleh belajar bagaimana untuk mendengar jawapan mereka. Angels merangkumi beberapa ciri-ciri yang paling besar: belas kasihan, kasih sayang, persefahaman, bukan penghakiman, kepuasan dan kedamaian. Malaikat semuanya ini indah dan istimewa turun ke bumi. Mereka adalah utusan-utusan dan anda akan dapat untuk mendengar dan belajar bagaimana untuk memahami mesej mereka untuk anda.

Bagaimana Angels membantu kita?

Ada yang mengatakan setiap daripada kita mempunyai malaikat kita sendiri dengan kami sepanjang masa yang menjaga dan mengawasi kita sejak lahir. Malaikat juga datang dalam dan keluar dari kehidupan kita sepanjang masa tetapi kebanyakan daripada kita tidak menyedari kehadiran mereka. Anda akan mempelajari nama-nama yang berbeza daripada malaikat banyak yang hadir dan bagaimana setiap satu boleh membantu kita di kedua-dua tahap emosi dan tahap kerohanian dan bagaimana dengan menyambungkan dengan tenaga mereka anda boleh belajar untuk menyembuhkan diri sendiri dan orang lain. Selalunya malaikat hadir sama ada tidak diperhatikan atau diperhatikan semasa krisis besar. Mereka sering dilihat oleh banyak orang pada masa mereka berlepas dari tubuh duniawi mereka, dengan kedua-dua mereka dan kakitangan perubatan. Anda boleh mendengar seseorang memanggil nama anda dan apabila engkau melihat di sana ada orang di sana, anda boleh yakin mereka hanya cuba untuk memberitahu anda mereka berhampiran. Malaikat datang dalam pelbagai bentuk, yakni manusia, ghaib, haiwan, visi dan lain-lain maklumat ...

Adakah anda memerlukan iman untuk bekerja dengan malaikat?

Untuk percaya dalam sesuatu yang adalah untuk memberi fikiran anda tenaga dan sebagai malaikat menyembuhkan orang pada tenaga getaran ini maka tanpa ragu-ragu kuasa anda kepercayaan akan membantu anda apabila anda penalaan dalam, tetapi ada ramai orang yang telah melaporkan bahawa mereka tidak mempunyai kepercayaan apa pun tetapi telah yakin mereka telah membantu atau dipandu oleh beberapa kuasa ghaib yang mereka tidak semestinya memahami tetapi lagi telah yakin cukup selepas itu untuk membuka minda mereka kepada kemungkinan lain bagi kita dalam menentukan ini tenaga halus. Bagi kebanyakan orang akan mengatakan bahawa mereka mempunyai perasaan atau rasa, atau hanya lebih mengetahui.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar