Berat Badan Hypnotherapy - Tiga Kunci berkuasa untuk Mencapai Berat Badan Tetap

Berat Badan Hypnotherapy - Tiga Kunci berkuasa untuk Mencapai Berat Badan Tetap

Berapa kali anda membuat resolusi untuk pergi pada program diet dan senaman untuk mengurangkan berat badan, hanya untuk kembali ke tabiat lama anda dalam masa beberapa hari? Berapa kali anda benar-benar berjaya dengan tinggal di diet yang ketat, makan makanan yang anda tidak menikmati, menghabiskan jam tanpa henti mengetuk diri di gimnasium hanya untuk memukul dataran tinggi dan kemudian mendapat kebanyakan, jika tidak semua, berat badan yang anda hilang kembali lagi?

Kunci-kunci untuk kali gagal anda di berat badan kekal hanya mungkin terletak pada hakikat bahawa pendekatan anda untuk penurunan berat badan adalah untuk mengubah faktor-faktor luaran, iaitu tabiat, sebelum menyelesaikan faktor-faktor dalaman, iaitu perasaan.

Diberikan, tabiat makan yang sihat dan senaman yang kerap adalah penting untuk mencapai penurunan berat badan kekal. Ini adalah gaya hidup yang membawa kepada berat badan yang sihat dan kesihatan yang optimum yang seterusnya membawa semua manfaat yang melekat seperti harga diri yang lebih besar, keyakinan, daya tarikan dan kegembiraan. Walau bagaimanapun, melainkan jika anda benar-benar menukar "perasaan" program-program yang mengawal tabiat anda, tingkah laku dan biologi, penurunan berat badan anda akan lebih daripada mungkin tidak kekal.

Penemuan baru-baru ini dalam fizik kuantum, epigenetik dan bidang morphogenic, atau bidang badan, telah mendedahkan faktor berkuasa utama yang menentukan sifat badan fizikal anda, termasuk kesihatan keseluruhan, dan juga, penurunan berat badan kekal.

1. "perasaan" Fikiran anda berkomunikasi dengan Field Quantum. Fizik kuantum menunjukkan bahawa bagaimana anda "rasa dalam hati" menghantar arahan kuantum dunia kuantum sub-ketara di semua kemungkinan untuk menyatakan apa yang anda rasa ke alam dunia fizikal. Perasaan fikiran bergema dari hati anda. "Heartmind" anda bercakap bahasa kuantum perasaan dan adalah antara muka sebab akibat antara minda bawah sedar anda dan supraconscious, atau minda kuantum, Generative Penganjur Dynamics. Anda boleh membaca ikrar yang "Saya berat badan yang optimum saya pound 130" seratus kali dalam setiap jam, namun berasa gemuk dan hodoh. Anda boleh makan sayur-sayuran dan makanan yang bebas lemak dan bersenam berjam-jam di gimnasium, tetapi rasa meluat dengan imej anda di dalam cermin. Perasaan mengarahkan minda bawah sedar dan fikiran kuantum untuk memberikan anda gemuk, hodoh dan jijik. Sejak bawah sedar, perasaan negatif bercanggah dengan hasrat sedar anda untuk menurunkan berat badan, anda tidak akan mencapai ideal matlamat penurunan berat badan anda. Perasaan anda yang kuat, bahasa kreatif yang magnetizes kepada anda apa yang anda rasa dan sabotages sebarang percubaan minda sedar anda membuat untuk mengubah tabiat dan tingkah laku anda.

2. badan fizikal anda adalah satu ungkapan epigenetik atau "cetakan" maklumat kuantum bawah sedar. Kenangan perasaan anda ditukarkan kepada persepsi penapis, yang dikenali sebagai kepercayaan, yang direkodkan sebagai program penerangan tenaga minda bawah sedar dan membentuk bidang salunan di sekitar dan di seluruh badan anda, yang dipanggil bidang badan. Badan anda adalah manifestasi ini bawah sedar program penerangan tenaga. Dalam buku itu, "Biologi Kepercayaan", Bruce Lipton, Ph.D. menunjukkan bagaimana kepercayaan sebagai penapis persepsi mengawal gen (sains yang dikenali sebagai epigenetik). Ini "kepercayaan diaktifkan" gen kemudian seterusnya mengawal bangunan, pembaikan dan fungsi sistem dalam badan fizikal anda.

3. Minda bawah sedar anda adalah penguasa nasib anda. Mekanisme sama yang membuat anda kelebihan berat badan juga boleh membuat anda mencapai berat badan kekal. Anda boleh menulis semula program bawah sedar untuk menunjukkan hasil yang lebih optimum. Tidak lagi anda boleh mengatakan bahawa gen menentukan berat badan anda kerana anda adalah jurutera anda sendiri genetik. Anda mengawal program tenaga atau kepercayaan yang mengawal gen yang mengawal berat badan anda dan keupayaan anda untuk menurunkan berat badan. Fikiran bawah sedar, sebagai penapis pra-konsep, membatalkan apa-apa isyarat fikiran yang sedar bahawa adalah bercanggah dengan program bawah sedar yang dirakam, dan menguatkan isyarat tersebut fikiran yang sedar yang dalam kepaduan dengan program bawah sedar. Utama adalah untuk variasi baru minda bawah sedar anda dengan "program kepercayaan" yang berada dalam kepaduan dengan matlamat sedar anda untuk mencapai berat badan kekal.

Berat Badan Hypnotherapy adalah satu proses yang kuat yang memprogram semula minda separa sedar. Hypnosis adalah keadaan kesedaran semula jadi kelonggaran yang mendalam di mana, minda sedar kritikal berada dalam keadaan rehat, membolehkan akses terus ke minda separa sedar. Menggunakan kepekatan fokus dan positif bahasa semula corak, anda boleh menghapuskan program lama yang menghalang anda daripada mencapai penurunan berat badan kekal. Anda boleh menulis semula menghadkan program untuk mematikan "gen lemak" anda, untuk mencipta corak perasaan yang menyokong tabiat dan tingkah laku, dan untuk memberi motivasi kepada anda untuk menggabungkan pemakanan yang baik dan latihan yang menyeronokkan sebagai satu bahagian penting dalam gaya hidup anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar