Eucalyptus Oil - (Eucalyptus Radiata)

Eucalyptus Oil - (Eucalyptus Radiata)

Eucalyptus Radiata dianggap aroma gentlest spesies Eucalyptus oleh banyak pihak berkuasa. Menyegarkan, merangsang minyak pati tulen yang tahan lama Eucalyptus Radiata menguatkan sistem imun dan anak selamat. Tindakan anti-mikrob yang kuat boleh dinikmati setiap hari.

Walaupun Eucalyptus Radiata berkongsi aroma cineole biasa dengan minyak kayu putih yang lain, analisis struktur kimianya adalah unik. Perbezaan utama ialah kehadiran piperitone yang juga terdapat dalam minyak pudina. Ini memberikan Eucalyptus Radiata aroma yang lebih menyenangkan dan menenangkan. Jika tidak aroma hampir sama dengan Eucalyptus Globulus. Piperitone konstituen radiata juga menjadikannya sangat baik untuk campuran dengan minyak pudina.

Eucalyptus adalah sangat baik untuk merawat masalah pernafasan digunakan sebagai inhalant, atau meresap ke udara. Juga boleh digunakan dalam pencairan minyak kelapa cahaya atau jojoba dan sapukan ke dada dan kawasan bahagian atas belakang.

SILA AMBIL PERHATIAN: Terdapat banyak murah, salinan sintetik minyak aromatik, tetapi ini tidak digalakkan untuk digunakan terapeutik. Untuk hasil yang terbaik membeli minyak kualiti tertinggi yang anda mungkin mempunyai. Penggunaan minyak diiktiraf organik penting, atau minyak yang telah diuji dan racun perosak percuma.

Aromaterapi adalah pelengkap sistem penjagaan kesihatan yang lemah lembut dan noninvasive digunakan untuk mengimbangi dan menyegerak badan, minda, semangat dan emosi untuk meningkatkan kesihatan anda. Minyak pati betul ditadbir adalah cara semulajadi, selamat dan berkesan untuk meningkatkan kesihatan anda dan kesejahteraan dan boleh menghasilkan keputusan yang memuaskan di mana kaedah lain gagal. Sila berunding dengan doktor anda mengenai masalah kesihatan yang serius dan jangan cuba untuk mendiagnosis diri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar