Listerine kuku jari kaki Kulat Penyembuhan - Tips Real

Listerine kuku jari kaki Kulat Penyembuhan - Tips Real

Sudah tentu anda pernah mendengar ubat kumur antiseptik sebagai ubat untuk nafas berbau, tetapi, anda mendengar sudah kira-kira ubat yang boleh menyembuhkan kulat kuku jari kaki? Itulah jenis pelik, tetapi sebenarnya ubat kumur antiseptik tidak benar-benar membantu untuk menghilangkan kulat kuku jari kaki. Listerine lebih dikenali sebagai slogan kata "membunuh kuman yang menyebabkan nafas berbau". Anda juga boleh menggunakan Listerine untuk merawat kuku anda. Joseph Lister yang menemui pembedahan untuk membunuh bakteria juga perlu mengiktiraf harta penyembuhan Listerine juga. Ia bukan sahaja membunuh kuman yang menyebabkan nafas berbau tetapi ia juga boleh menentang kuman-kuman dengan berkesan.

Walaupun tidak ada kajian tentang keberkesanannya, masih terdapat ramai orang yang mendakwa tentang kesan indah Listerine untuk jangkitan naiil. Ramai orang cuba untuk menggunakan rawatan alternatif untuk yang sama mungkin kerana mereka tidak mahu menghabiskan banyak pada beberapa produk mahal yang ditetapkan oleh doktor mereka. Perkara pertama yang akan datang pada fikiran mereka adalah bagaimana untuk menyembuhkan jangkitan dengan cara yang mudah, murah dan berkesan. Sebanyak mungkin, jika ada ubat yang ada di rumah, mereka akan menggunakannya kerana ia adalah jauh lebih baik daripada membeli produk mahal.

Bagaimanakah Listerine berfungsi?

Seperti yang dinyatakan, tidak ada penyelidikan tentang perkara ini, tetapi nampaknya, ramai orang yang mempunyai kulat kuku jari kaki telah menakjubkan pulih daripada hanya menggunakan Listerine sebagai ubat rumah. Tidak ada keraguan bahawa Listerine tidak benar-benar menyembuhkan kulat kuku jari kaki. Ia mempunyai sifat antiseptik. Hartanah ini yang membunuh kuman daripada menyebabkan nafas berbau juga bekerja dalam melawan kuman yang menyebabkan kulat kuku jari kaki. Harta antiseptik adalah yang bertanggungjawab untuk melawan kuman dan menghalang mereka daripada meningkatkan dan semakin teruk keadaan kuku jari kaki anda. Merendam kaki anda dengan Listerine adalah cara yang berkesan untuk menghilangkan penyakit anda.

Listerine berfungsi paling baik dengan cuka juga. Itu yang ramai orang katakan. Sejak kedua-dua cuka dan Listerine mempunyai sifat asid, melawan kulat kuku jari kaki adalah lebih kuat. Mereka menendang dan menumbuk kulat dari kuku jari kaki anda dengan lebih berkesan.

Jika anda akan menggunakan Listerine untuk rawatan kulat kuku jari kaki, anda boleh rendam kaki anda sekurang-kurangnya 30 minit setiap hari. Kesabaran adalah suatu kebaikan. Walaupun Listerine benar-benar boleh membantu, kulat tidak akan mati serta-merta. Bersabar dan anda mesti menyimpan menggunakan Listerine sehari-hari sehingga anda melihat keputusan- baik ada kuku baru yang semakin meningkat yang sihat. Ia akan mengambil masa dua hingga tiga bulan untuk melihat hasil yang baik.

Jika anda akan menggunakan Listerine, anda akan melihat bahawa kaki anda akan menjadi warna hijau. Jangan menjadi kejutan apabila ia berlaku kerana ia hanya biasa dan ia hanya buat sementara waktu. Warna kaki anda akan kembali jadi tiada apa yang perlu dibimbangkan.

Listerine untuk kulat kuku jari kaki adalah selamat, berkesan dan murah. Walaupun keberkesanannya tidak mempunyai asas sains, ia benar-benar berkesan bagi sesetengah orang. Tidak ada salahnya mencuba. Jika ia berfungsi pada mulut anda, ia mungkin bekerja juga pada kaki anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar