Bereksperimen Dengan Aromatherapy - Panduan anda untuk Yang Maha aroma asas

Bereksperimen Dengan Aromatherapy - Panduan anda untuk Yang Maha aroma asas

Lilin adalah antara perhiasan yang indah yang anda boleh mencuba. A lilin sendiri sudah hiasan, tetapi anda masih boleh meningkatkan ciri-fiturnya untuk terus menyerlahkan ia. Antara yang paling biasa add-ons yang anda boleh lihat di dalam lilin adalah warna dan baunya. Perkara yang baik tentang lilin wangi adalah bahawa anda boleh menyesuaikannya mengikut keutamaan anda. Pada masa ini anda akan mendapat pelbagai kemudahan yang ada pilihan berkenaan dengan minyak wangi yang anda akan menambah lilin anda dan dengan itu bereksperimen dengan aromaterapi akan mudah. Pengeluar dan pembekal lilin kini menyediakan pelbagai aroma yang boleh memuatkan lilin yang anda ada dalam fikiran.

Satu perkara yang anda perlu memberi perhatian walaupun adalah kemudahbakaran bau lilin. Pastikan anda membaca arahan mengikut sebelum menambah aroma lilin. Masa yang paling sesuai untuk menambah minyak wangi untuk lilin apabila bereksperimen dengan aromaterapi adalah apabila lilin telah benar-benar cair. Ini adalah selepas lilin telah diambil dari panas. Untuk mengelakkan sebarang kejadian yang tidak diingini, cuba menambah jumlah sedikit minyak wangi pada satu masa dan memastikan bahawa anda mengetahui kemudahbakaran aroma. Ia biasanya ditunjukkan pada arahan pakej. Jika anda akan mengambil perjalanan kepada orang-orang kedai-kedai diskaun yang menjual murah membuat lilin wangi, minyak wangi tidak sebenarnya telah dicampur dengan lilin sambil lebur, sebaliknya mereka hanya atas dari lilin dengan wangian selepas ia telah sejuk. Sebaik sahaja anda menyalakan lilin ini walaupun, anda akan kecewa kerana tidak ada bau akan bercampur dengan udara. Tiada aroma wangi akan mengisi bilik.

Jika anda mahu untuk menghasilkan kualiti dan lilin wangi juga apabila bereksperimen dengan aromaterapi, tambah minyak wangi selepas lilin itu telah mencapai takat lebur. Sudah tentu anda mempunyai peluang untuk menggunakan bau pilihan anda. Jika anda merancang untuk meletakkan lilin di dapur, yang terbaik adalah bahawa anda membuat lilin yang akan memberikan aroma sitrus seperti lemon dan oren. Jika anda berada dalam mood untuk menggoda kekasih anda, minyak naik tidak pernah kalah drama ajaib. Terkenal dengan hawa nafsu yang meningkat minyak adalah yang paling disukai oleh kekasih. Minyak kayu putih adalah bau yang terbaik untuk digunakan dalam lilin jika seseorang itu sakit dalam keluarga. Terkenal untuk mengubati batuk dan selesema, kayu putih wangi lilin pasti datang dengan mudah. Anda boleh membeli mereka minyak wangi di kedai-kedai kraf yang berbeza dan pasar raya berhampiran anda. Percubaan dengan aromaterapi telah dibuat lebih mudah untuk anda terima kasih kepada sumber-sumber yang anda boleh mencari dalam talian. Jadi lebih baik memeriksa laman web keluar dan mengetahui aroma aromatik lain yang boleh anda gunakan. Laman web tentang membuat lilin boleh menjadi rakan manis anda apabila anda ingin mengetahui apa aromaterapi boleh lakukan untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar