Lihatlah Keajaiban Minyak Tea Tree dan Mengapa Anda Mesti Menggunakan Ia

Lihatlah Keajaiban Minyak Tea Tree dan Mengapa Anda Mesti Menggunakan Ia

Dari tanah besar ke bawah di bawah diketahui Australia, kita boleh mencari Minyak Tea Tree menakjubkan dan berkesan. Minyak ini berasal dari kilang Australia Melaleuca Alternifolia. Anda tidak boleh mencari tumbuhan ini di tempat lain di dunia kerana ia berasal hanya untuk rantau ini.

Minyak ini dimanfaatkan oleh menyuling daun tumbuhan Melaleuca Alternifolia, membolehkan minyak untuk memisahkan dari kilang, ke dalam campuran tulen 100% bersedia untuk pergi ke kerja dan merawat apa sahaja yang biasa yang merunsingkan anda.

Orang asli Australia telah menggunakan minyak selama berabad-abad untuk membantu merawat gejala sejuk, kebanyakannya oleh terhidu wap minyak daripada daun dihancurkan. Ia juga mempunyai kesan anti-bakteria yang kuat apabila digunakan untuk merawat luka, apatah lagi kesan besar kepada penyakit kulit yang biasa, seperti jerawat.

Ia terkenal untuk ciri-ciri anti-kulat, antiseptik dan antibakteria yang kuat. Its biasanya digunakan dalam bentuk yang paling tulen tanpa mencairkan, tetapi digunakan dalam sedikit tidak kerana ia tidak mengambil masa yang lebih untuk mencapai kesan penyembuhan.

Satu lagi fakta yang menarik mengenai minyak adalah keberkesanannya dalam merawat masalah itu menjengkelkan Tinea Pedis, lebih dikenali sebagai Atlet Kaki. Yang besar untuk ini sejak Tea Tree Oil mempunyai ciri-ciri anti-kulat seperti kuat, dan Atlet kaki adalah disebabkan oleh kulat yang bernama Trichophyton.

Yang besar di melegakan masalah kulit kepala juga, seperti kelemumur. Terdapat banyak jenis syampu yang boleh anda gunakan yang mengandungi Tea Tree Oil yang membantu melembapkan kulit kepala, dan bukannya mengeringkan seperti kebanyakan biasa dari rak syampu lakukan. Kulit kepala yang lembap biasanya, mengelupas percuma kulit kepala yang sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar