Menyembuhkan berlebihan Berpeluh Fast

Menyembuhkan berlebihan Berpeluh Fast

Menyembuhkan peluh berlebihan boleh tenang usaha yang sukar dan mengecewakan. Khas kerana ramai doktor dan pakar kulit masih mempunyai pendapat yang berbeza dan sering tidak boleh bersetuju dengan mana rawatan kerja-kerja terbaik. Sesetengah orang yang pakar dalam rawatan hiperhidrosis juga mempunyai tidak begitu banyak cara terbaik untuk membantu pesakit mereka untuk berhenti berpeluh dalam fikiran, tetapi untuk membuat lebih banyak wang daripada setiap orang yang mengalami peluh berlebihan. Artikel ini akan membantu anda untuk mendapatkan pemahaman yang lebih jelas mengenai cara-cara untuk menyembuhkan peluh berlebihan.

Percubaan yang paling biasa untuk melakukan sesuatu mengenai peluh berlebihan sebenarnya menggunakan deodoran khas dan antiperspirants. Dan ia masuk akal. Apa yang anda perlu lakukan adalah untuk berjalan ke mana-mana kedai di mana mereka menjual penjagaan badan, dan anda kemungkinan besar akan mencari pelbagai pilihan antiperspirants dari jenama yang berbeza. Dan sebenarnya, jika anda tidak mencuba itu lagi, ini akan menjadi perkara pertama yang saya akan menasihatkan anda untuk dilakukan, kerana ia adalah cara yang paling mudah. Walau bagaimanapun, bagi orang-orang dengan hiperhidrosis yang serius, antiperspirants - walaupun antiperspirants kekuatan preskripsi, sering tidak mencukupi. Untuk peope ini, lebih diperlukan.

Bergantung kepada di mana anda mengalami peluh berlebihan, pilihan yang berbeza disediakan untuk anda. Tidak ada satu saiz untuk semua penyelesaian. Bagi orang-orang yang mengalami hiperhidrosis muka, penyelesaian yang lain adalah lebih baik daripada untuk orang yang mengalami axillary, plantar atau palmar hiperhidrosis. Anda mahu mahu mengambil perkara-perkara ini kira.

Satu rawatan yang sama untuk tangan berpeluh dan kaki adalah iontophoresis. Satu alat khas digunakan untuk menggunakan arus elektrik untuk melumpuhkan sementara kelenjar peluh di tangan dan kaki anda untuk mengurangkan berpeluh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar